Contents(12K)
Direction in Research and Development (研究者,技術者の心)(40k)
Research and Development Trends in Combustion and Aftertreatment Systems for Next-Generation HSDI Diesel Engines (次世代HSDIディーゼルエンジン用の燃焼・後処理システムに関する研究・開発動向)(828k)
Achieving Lower Exhaust Emissions and Better Performance in an HSDI Diesel Engine with Multiple Injection (マルチ噴射によるHSDIディーゼル機関の排気・性能向上)(929K)
堀田義博、稲吉三七二、 中北清己
Smoke Reduction Methods Using Shallow-Dish Combustion Chamber in an HSDI Common-Rail Diesel Engine (小型高速コモンレールディーゼル機関の浅皿型燃焼室によるスモーク低減)(696MB)
堀田義博、中北清己、 冬頭孝之、稲吉三七二
NOx Selective Catalytic Reduction over Pt SupportedCatalyst Promoted by Zeolite and CeO2-ZrO2 (HC吸着を利用した選択還元型NOx触媒)(88K)
田辺稔貴、畑中美穂、 辻龍介、新庄博文
Numerical Optimization of HC Supply for HC-DeNOx System (1) Numerical Modeling of HC-DeNOx Catalyst (選択還元型NOx触媒のシミュレーションと最適化−(1) HC吸脱着モデルを利用した選択還元型NOx触媒のモデリング−)(364K)
Numerical Optimization of HC Supply for HC-DeNOx System (2) Optimization of HC Supply Control (選択還元型NOx触媒のシミュレーションと最適化−(2)HC添加制御の最適化)(528K)
Effect of Hydrocarbon Molecular Structure on Diesel Exhaust Emissions (燃料分子構造がディーゼル排気に及ぼす影響)(228K)
Estimation of Tire-Road Friction by Tire Rotational Vibration Model (タイヤ回転振動モデルを用いたタイヤ−路面摩擦状態の推定) (520K)
梅野孝治
A New Full-Dry Processing Method for MEMS (MEMS用気相エッチング技術) (620K)
島岡敬一、坂田二郎
Piezoresistive Ceramic Composite for Small Force-Sensor (小型・高荷重センサ用ピエゾ抵抗セラミック複合材料)(272K)
Efficient Orange Organic Light-Emitting Diodes Doped with Coumarin Dyes (クマリン色素を用いた高効率橙発光の有機EL素子) (48K)
Papers-論文リスト(48K)
Papers-講演リスト(68K)
Awards(12K)